Direktlänk till inlägg 9 december 2014

storstäda efter allt

Av Micaela L-E - 9 december 2014 16:14

Två gånger har jag nu fått rädda denna lilla krabbat ur dammsugaren. Min katts favorit mus. Hon har två likadana till i röd o gul. Men eftersom hon alltid leker med denna blåa så kunde jag inte låta den vara kvar där i :)
Men nu storstädar jag och det betyder att hallen är typ klar ! :D lite fin putsning och så är den äntligen klar sen ! :)
Bilder på hur den blev kommer troligen antingen idag eller i morgon :)

 
 
Oslofru

Oslofru

9 december 2014 16:38

Hihi sån tur att du räddade den lilla musen :) Kramar

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela L-E - 12 maj 2015 22:00


Gör man något att göra rastlösa jag har varit igång igen. Tog färg som bara stod på vinden och måla om invändes på garderoberna :) här är resultatet inte 100% bra, men tillräkligt för att jag ska vara nöjd utan att lägga ner några pengar :) ...

Av Micaela L-E - 19 januari 2015 12:47


Räkningen ifrån elektrikern kom idag. Har oroat mig, fått panikattacker och räknat ekonomin om och om igen. Men idag fick jag käftsmäll i ansiktet (på ett positivt sätt) då jag fick se slutsumman. Helt klart innanför min budget !! :) Va fasiken or...

Av Micaela L-E - 18 januari 2015 15:39

Då va dem stora projekten hemma klara :) nu är det bara mindre småsaker kvar som jag kan ta lite då och då. Med andra ord så är projekt badrum äntligen klart ! :D och nu kan jag äntligen tvätta i lägenheten :D De två första bilderna här visar hur ...

Av Micaela L-E - 17 januari 2015 20:53


Gårdagens inköp står just nu på lite fel ställe. Men i morgon hoppas jag allting går som smort när den ska in i badrummet :) det pirrar i hela mig att tvättmaskinen snart ska ställas på plats och allt blir klar i badrummet :) ...

Av Micaela L-E - 14 januari 2015 12:56

Äntligen har elektrikern varit här ! Bytt ut de gamla proppskåpet till jordat modernt skåp. Samt dragit el in till hörnet där tvättmaskin ska stå :) Fråga inte hur mycket detta kommer gå på, men oavsett säger jag att tvättmaskin ska jag fasiken ...

Ovido - Quiz & Flashcards