Alla inlägg under december 2014

Av Micaela L-E - 10 december 2014 22:32

Sammanlagt tog denna målning 8 timmar att måla. Tillslut fick jag nöja mig för man blev bara irriterad för små saker.
Fick även bra beröm av läraren :) och hon ställde ut den när fikat var :) kan erkänna att lite stolt känner jag mig för min målning :)
så nu har jag satt upp den och där får hon sitta :)

Av Micaela L-E - 9 december 2014 19:36

Då var det bara att njuta :) städa och klart :)
Den nya hallen kostade mig 5000 kronor, några kronor mer eller mindre :p

Först kommer två bilder som är gamla, den första ser lite knas ut men det är ifrån då visningen va på lägenheten (den visning jag köpte lägenheten) det är dem ända bilderna jag har på hallen sen innan renoveringen.


Nu kommer vi till den roliga biten :) bilderna är tagna som panorama så ni vet :)
Här är min nya hall, inget 60 tal kvar här inte :)

Av Micaela L-E - 9 december 2014 16:14

Två gånger har jag nu fått rädda denna lilla krabbat ur dammsugaren. Min katts favorit mus. Hon har två likadana till i röd o gul. Men eftersom hon alltid leker med denna blåa så kunde jag inte låta den vara kvar där i :)
Men nu storstädar jag och det betyder att hallen är typ klar ! :D lite fin putsning och så är den äntligen klar sen ! :)
Bilder på hur den blev kommer troligen antingen idag eller i morgon :)

Av Micaela L-E - 8 december 2014 18:10

Jag åkte på inflamation och pappa åkte på influensan. Därför har allt pausat. Men nu dras det igång igen.

Har nu en kattlucka här hemma i lägenheten som leder ut till balkongen :) får se när min lilla katt upptäcker den :)

Av Micaela L-E - 1 december 2014 16:42

Då var det klart :) hängt snöflingor ute på balkongen, mer orkar jag inte julpynta i år :)

Ovido - Quiz & Flashcards