Alla inlägg under september 2012

Av Micaela L-E - 30 september 2012 21:45

Var på ikea idag med mina föräldrar, spendera så mycket som 1627 kr !! Mycket pengar för mig som kan vara lite snål enligt många som känner mig :) På bilden finns allt som jag köpte samt min kära katt Triss :)

Av Micaela L-E - 29 september 2012 16:13

Kom nyss hem från jobbet och kan säga att min bror fuskar grymt mycket på songpop :) men vi var allt seriösa också och jobbade men hade en stunds rast där vi åt lite tårta som hade blivit över, samt drack mycket choklad !! :)

Av Micaela L-E - 29 september 2012 09:58

Snart blir det åka och hämta upp brorsan, sen dra till jobbet. Låter inte jätte kul men måste göra för att hela arbetet är efter schemat. Sedan får man inte mer förlängt ! Men efter jobbet kanske det blir sticka och träna men det märker jag då, har nog sträckt en muskel i armen så det gör ont ! Kan inte dra ut den fullt ut !!

Av Micaela L-E - 28 september 2012 19:21

Mysig kväll, nyklippt med onepiecen på :)

Av Micaela L-E - 28 september 2012 08:41

Under tiden jag har haft jobbet har jag ändrat buskapet här på mitt lilla kontor och jag väljer ord som betyder för mig. Även när andra kommer in hit och ser tavlan att dem ska se det jag ser.

Innan idag var det "livet är en obotlig sjukdom" och även innan det var det "you are so wonderful <3" Men nu är det ändrat !

Av Micaela L-E - 27 september 2012 22:01

Nu ligger jag och ser på the o.c Det var sjukt länge sedan jag såg den serien så det blir att se den igen tills man hittar en ny spännande serie att se på ! Men samtidigt som det så fixar jag naglarna, filar dem samt lite fransk manikyr :) Allt för att naglarna ska bli super snygga och i morgon så ska jag till frisören ! Så att håret klipps ut och fixas till, funderar på en helt ny look men vet inte än :) märker i morgon, skriver mera då ! :)

Av Micaela L-E - 27 september 2012 18:53

Syns det att jag bor ensam här i huset ? :) Detta lilla ger mig två fulla portoner mat :)

Av Micaela L-E - 27 september 2012 12:25

Ttela ska vara telia :p jag blandar dem två utan att tänka på det :)

Ovido - Quiz & Flashcards