Alla inlägg under mars 2013

Av Micaela L-E - 31 mars 2013 18:51

Nu får kattungarna springa runt i hela klädkammaren och det älskar dem ! Fy vad de springer runt och halkar på golvet :) det är väldigt roligt att se på dem :) så nu när det är klart blir det fortsätta med hemtentan och snart börjar catfish också :) får se då vad programmet har att erbjuda denna veckan :) förra veckan skratta jag nästan sönder mig så får se om samma händer idag :)

Av Micaela L-E - 31 mars 2013 10:44

Snart blir det åka hem. Ska bli gött, är skit seg och vill bara ha en dusch. Mem jag kommer ha fyra irriterande katter hemma så kommer nog också lägga mig hos dem en stund. Lite snö har försvunnit under helgen, men det är fortfarande en del kvar. Samt nu sitter jag med hundarna medan mina föräldrar är med Pia och Ragge. Dem måste prata lite innan vi åker hemmåt.

Igår så hände inte mycket, vi gick till affären och åt påskmat. Hallon rabarber paj också. Sen så blev några redigt fulla medan andra inte. Jag drack ingen alkohol trots att jag hade kvarm det blev mest att sitta inne i värmen :)

Av Micaela L-E - 30 mars 2013 10:47

En sån jävel som sitter i grenarna ovanför och skriker ! En jävla kråka hela morgonen.. så den mordhota jag ett par gånger i mitt huvud. Mest med tanke på att jag fick sovit en jävligt konstig natt. Som vanligt när jag fått i mig alkohol. Fast drack inte så mycket ändå. För er som försökte få tag i mig igår kväll, natt, så hade jag knappt mobilen vid mig och om jag hade det var den på vibration. Mer igår, ja vi gick på marknaden och grilla och satt runt elden. Vi är ett par husvagnar och husbil tillsammans här. Sen igår fick jag även träffat två tv-kändisar, eller vad jag ska kalla dem. Har sett dem innan men det var inte förräns nu som jag fick reda på att dem två var ullared kändisar :p har aldrig sett det programmet :p men det var skoj det, för er som har sett programmet så var det paret som gifte sig i ullared. Mer vet jag inte för som sagt, har aldrig sett det :p en till sak var rolig igår, när vi satt runt elden på slutet av kvällen så kom det en stor schäffer och vår lilla Zaphira som är yorker terrier kaxar upp sig mot den stora hunden. Men det var så skoj för att schäffern var typ skraj för zaphira så han vände sig om och gömde sig bakom husse då zaphira gick igång :) som sagt det var kul igår :) idag blir det ungefär samma, fast nu är det påskmat som gäller !!!

Sen så ska vi ställa om klockan idag, det får man inte glömma. Ag vet inte om det blir fram eller bak. Men jag vet att klockan ska ställas om igen då jag fyller år och jag kommer få en timmas längre födelsedag än vanligt.. så det blir nog att vi ställer fram klockan inatt :)

Av Micaela L-E - 29 mars 2013 11:07

Är nu framme och efter att husvagnen är parkerad blir det gå runt på marknaden. Det är sjukt mycket folk !! Och snö !!! Det ser inte mycket snö ut på bilden men jag lovar, jag tog den vårigaste bilden på denna campingen ! :) just nu åker vi kanske högst i tio km/t för vi ska rakt igenom allt folk :) att man inte kunde få gasa på när folket inte flyttar på sig :p *ironi*

Av Micaela L-E - 28 mars 2013 18:19

Tyvärr så är jag nu sugen på något yngre och starkare. Du har varit trogen i tre år och fem månader men tyvärr så kommer jag ha en annan :) just nu står min andra hos mina föräldrar tills pappa har lagat den ! :) det är bara topplockspackningen och pixel fel just nu. Så det är inga stora fel. Fick köra den typ 20 meter och ville inte lämna den där.. men snart så får jag den och då kommer mina föräldrar ta min gamla sötnos :) mina färäldrar köpte min nya bil i söndags (nej jag är inte bortskämd!) Ska betala dem har snart 10 000 och sedan får se. Bilen kostade egentligen 40 000 kr men de fick bilen för 15 000 :) så allt är bara så gött just nu ! Det var en redig överraskning som jag fick idag !! :D

På bilden så är det min gamla bil :)

Av Micaela L-E - 28 mars 2013 13:30

Fick nu ett samtal, så den 8 april så börjar jag som volentär och det känns gött. Att hjälpa andra och känna att man gör något bra :) så varje måndag efter det så kommer jag vara med och servera mat i en kyrka i Trollhättan :) fick välja mellan det och att sy kläder till barn i fattiga länder. Men med mina sykunskaper så är det bäst att stå i köket för min del :) så det ska bli kul och längtar tills jag börjar :)

Såret på mitt knä som jag fick av min köra trappa börjar läka, det gör fortfarande riktigt ont och hela knät är täckt av blåmärken men såren börjar få sårskorper så snart kanske det blir helt läkt :)

Av Micaela L-E - 27 mars 2013 20:19

Så sänds de nya avsnitten på tv :) har bara väntat sedan dagen innan jul :D

Förresten i morgon ska jag till mina föräldrar. Det var någon överasknings grej, får se i morgon kl fem vad det är :) samtidigt så blir det packa i morgon :)

hm

Av Micaela L-E - 27 mars 2013 15:49

Först sjuntorp, sedan velanda och nu gärdhem. Det är värst vad mitt hus flyttar på sig under snart tre år. Undra vad som kommer härnäst.

Ovido - Quiz & Flashcards