Alla inlägg under april 2014

Av Micaela L-E - 30 april 2014 15:41

Vaknade hur pigg som helst kl sex i morse. Så började redan då plocka upp och äta frukost m.m sen hade man möte i centrum kl tio. Sen handla jag och gjorde vegitarisk curry mat :) jätte gott men komplicerat :) sen skrubba jag rent hela badrummet.. två gånger.. tackar katten.. efter det började jag få tråkigt och nu har vardagsrummet liggit risigt till :p är trött på alla kablar så det håller på att fixas :)

Längtar tills jag får lägga mig i sängen, fullt upp hela tiden. Men vardagsrummet får fortfarande se upp, har lust att riva ner de jävla tapeterna.. vet ej bara än vad jag ska ha istället :/

Av Micaela L-E - 29 april 2014 13:48

Som inte trodde att jag skulle våga och som sade att jag var knäpp att ta första tatueringen på foten. För att det skulle göra jätte ont m.m :) här är beviset ! :)

Det kändes knappt, sved en del när han skulle fylla i konturen för andra gången. Men annars låg jag och bara flög bort i tanken :)

Denna snöflinga betyder mycket för mig :) bland annat om året 2013 som förändra mycket i mitt liv :)

Av Micaela L-E - 28 april 2014 19:03

Några timmar kvar, i morgon så gäller det. Kommer sitta på nålar tills i morgon. Allt kommer bli bra :) säger mer i morgon ;)

Var upp i 20 grader idag, gott :) hoppas verkligen på denna värme håller sig hela sommaren:)

Av Micaela L-E - 26 april 2014 20:54

Nu är jag helt avslappnad + jag börjar se ut som pippi långstrump. Håret är redan klart typ, men nu när solen är framme.. gud då kommer alla jävla fräknar fram på kroppen och ansiktet.
Det är väl som folk säger.. människor som har fräknar avskyr dem medan alla andra älskar dem. Tycker att fräknar är charmiga.
kan gärna ge bort mina :)

Som sagt så är jag nu avslappnad efter en lång kall dusch. Blir ligga i soffan, se på tv med stora godisskålen i knät :D

Av Micaela L-E - 25 april 2014 23:59

Det skulle vara ovanligt för en fredag/lördag kväll att för en gång skull få gå hem ifrån stan utan antingen bli medbjuden på fest, busvisslande eller ett försök att bli pratat med. Vissa stunder känns bättre än andra när det kommer till okänt folk.
Men idag hann jag knappt bort ifrån torget innan jag fick bussvissling och medbjuden på fest. Men de får ha sitt roliga. Jag känner mig som tryggast att gå hem och se något bra på tvn än att vara med fullkomligt okänt folk. :)
kan aldrig veta vad som är innanför människans pannben :p

Av Micaela L-E - 23 april 2014 22:21

Har ångest, vet inte om jag ska vänta i två timmar och betala räkningarna då eller göradet så fort jag går upp i morgon. Gud va svårt det ska vara att göra ett beslut...

Sen så är det en sak som hände idag, tappa min mobil.. igen.. den föll en våning rakt ner i betonggolv.. klarade den sig? Tro fan det. Sur jag blir. Inte ett enda märke blev det, den fungerar klockrent. Vilken sur mobil jag har..

Av Micaela L-E - 21 april 2014 16:32

Synd att det blåser så annars hade det varit jäkligt gött ute. 14 grader tackar jag inte nej till :)

Av Micaela L-E - 20 april 2014 23:01

Skrivit 4 000 ord idag, eller aa, skrivit det under fyra timmar. Har nu fått ta en paus för ett ord plågar mig så. Kommer fasiken inte på vad den saken heter, helaa min kropp vrider sig för detta. Får nog sluta för dagen. Kommer säkert på det i morgon.

Förresten så tror jag att jag kan ha råkat bränna axlarna idag. Får smörja in dem så man inte ser ut som en söndrig docka eller något :) hoppas vädret blir lika varmt och fint i morgon. :)

Ovido - Quiz & Flashcards