Alla inlägg under oktober 2014

Av Micaela L-E - 29 oktober 2014 21:41

Kan slänga allt jag har, detta va fasiken inte .. ja jag vet inte vad ... kan lika gärna kunnat gett penslen till en bebis, för hen hade gjort det mycket bättre än mig ..

Av Micaela L-E - 27 oktober 2014 12:02

Överlevde yttligare ett år :p då va man 23, känns ingen skillnad alls förutom att snart räknas man som gammal i alla barns ögon :p

Av Micaela L-E - 26 oktober 2014 14:38

Alla verkar ha ställt om klockan, för än så länge är det ingen som har kommit av min släkt till kalaset :) det är bra med tanke på att det inte börjar än på 20 min x)

Men nu är allt nästan klart :) bara fram med glass och lite omöblering bara :)

Av Micaela L-E - 23 oktober 2014 10:44

Triss här igen, idag när jag vaknade bestämde jag mig för att hjälpa matte med smutstvätten. Hon tycker inte alls jag är besvärlig eller så :)

Sen vad tror ni, kan man tvätta mig i 30, 40, eller 60 grader så jag också blir ren och luktar gott ? :)

Av Micaela L-E - 22 oktober 2014 14:38

I början av månaden började jag gå i ovisshet om hur mycket pengar jag ska få i slutet på oktober. Då hade jag en aning om en summa mellan 2000 - 8000 kr.
I måndags fick jag reda på att det var mellan 4000 - 8000 kr.
Men nu skuttar jag runt som en liten tjej på julafton då det är dags att öppna de stora många julklappar :)
Var helt ute och cyklade tydligen när det gällde pengar :)
Me Love Money ! :) detta är verkligen den bästa födelsedagspresenten jag kommer få ! :) fy fasiken, fyller ju år om 5 dagar kom jag tänka på :p

Av Micaela L-E - 21 oktober 2014 21:38

Vad gör jag för fel? Mina fingrar är allt ifrån gröna.. dem är röda och lila, men inte gröna :( rensat nu denna blomma, tog bort lika mycket förra veckan, så snart är det inget kvar på den stackars lilla blomma :/

Inte konstigt att jag annars bara har platsblommor i lägenheten :p

Av Micaela L-E - 19 oktober 2014 18:21

Nu ska jag ta av mig den besvärliga klänningen och i mjukiskläder. Va på kalas hos kusin som är sju. Han fick pengar av oss och vykortet under :) så får han köpa sig något bra :)
Nu är det bara sju dagar kvar innan nästa släktkalas.. mitt :) fy fasiken jag blir 23 nästa måndag, gud vad gammal man börjar bli x)

Av Micaela L-E - 18 oktober 2014 17:01

Efter 4,5 timmar i köket är jag ÄNTLIGEN klar :)

Stötte på många problem på vägen, men nu kommer det bästa.. få käka upp bullarna :)

Dem stora får ligga på eget fat.
Den mellan får ligga på sitt.
Sen så finns det några få minstingar :)

Det börja med 97 bullar, har redan ätit 6 st (dagen är inte slut än) får se hur många som finns kvar till nästa söndag ^.^
Det är faktiskt ett bullmonster som bor här när det gäller dessa bullar :)

Ovido - Quiz & Flashcards