Alla inlägg under december 2012

Av Micaela L-E - 31 december 2012 23:52

Fem cider senare, några minuter till tolvslaget, så snart är det nyår över ! :) Ett nytt år, 2012 är då inte här längre !! :

Längtar efter missen, :) så till er alla som läser detta, vi ses nästa år :)

Av Micaela L-E - 31 december 2012 17:10

Då är jag iordning, väskan är iordninh g med sex olika cider och om en halvtimma kommer mina föräldrar och hämtar upp mig. Jag går inte mer in på det för då kommer detta blogg inlägg bli några sidor långt ! Men jag har ingen förtjusning för nyår, men det är en dag man måste överleva. Jag har ju jobbet att tänka på som är andra och tredje januari, samtidigt får jag reda på om jag kom in på nya kursen. Så året börjar bra, får se om resten av året är samma. Jag har idag lyssnat igenom inspelningen jag har från spådammen och på henne verkar det som att jag kommer finna mig själv igen. Hon harhaft rätt hittills så varför inte ? :)

Nu har det regnat i över 24 timmar här, min parkering där nere är nog bortspolad av all smält snö och ösregn, får se om jag får ut min bil om två dagar. Annars har jag problem ! Det får jag se i morgon och tänka mer på det då, för i morgon kommer bli en jobbig dag. Ska knappt sova nu inatt så jag klarar gå upp klockan tre på morgon den andra. För på senaste tiden är jag van att gå upp vid tolv, så detta kommer bli lite jobbigt. Men detta ska nog bli bra ändå :)

Av Micaela L-E - 30 december 2012 18:20

Idag har jag städat och tvättat samt varit i affären för i morgon. Ska väll vara glatt med mina föräldrar då. Men sen har inget mera hänt mer än tjöt, ganska tråkig dag egentligen.
Men jag har två korkade katter runt om mitt hus som fortfarande skriker! Medan min lilla misse inte ens bryr sig! Kan dem inte sluta snart för jag har kastat skor och allt möjligt efter dem men dem sitter som två fån och börjar dmigen direkt jag stänger dörren. Usch för grannkatterna ibland..

Men nu blir det att se shrek som börjar. Får se om något mer spännande händet idag :)

Av Micaela L-E - 29 december 2012 21:33

Och jag längtar inte ett dugg.. usch kan det inte bara bli första januari så nyår försvinner?

Sitter här i min värmefilt och ska sätta på nya smurffilmen, har typ sett den 100 gånger redan. Men det är väll så när man växte upp och levde med smurfarna som liten samt att Niel Patrick harris är med i filmen. LOVE HIM ! Får se om jag kan njuta av filmen medan jag hör kattfajt utanför min dörr varje femte minut..

Av Micaela L-E - 29 december 2012 19:03

Mitt lilla kusinbarn är smart, fem år och jag kände mig dum när man pysslade och puslade med henne :) (första bilden) men mitt andra kusin barn Majken är för söt :)

Av Micaela L-E - 29 december 2012 14:44

Åt upp min chokladkaka idag fort som fan innan nu jag ska gå in i nästa mat period. Bara kokt mat ! Jippie !

Men snart blir det kalas och då blir det vanligt vis den goda rotmoset ! :) I LOVE IT ! :)

Av Micaela L-E - 28 december 2012 17:13

Klar värd att se !! Fast dem har lagt in lite historier och du ser att personerna är tio år äldre så är den helt klart bra ! Nästa film som kommer i september nästa år längtar jag till !

Men nu ska det bli gott att komma hem, packa upp, ge Triss en godisbit och sedan slänga sig i en varm dusch. Om kag inte sla ta ett bubbelbad, har inte bestämt mig än. Har fortfarande så jävla ont i magen sen igår. Men i morses så tog det priset ! Vakna upp och det kändes som att jag ville spy så jag trodde på magsjuka. Fast jag kunde inte och hela magen kändes torr och ihopskrynklad. Det var ingen rolig morgon, mest också om man intw är hemma. Jag klarade mig och kunde somna om en timma senare utan att behöva väcka folket i lägenheten :) får nog snart åka in till läkaren för en hel kropps undersökning för detta börjar bli roligt :) *ironi som tusan* :)

Av Micaela L-E - 27 december 2012 20:54

Mina grejor är dem i korgarna, resten i kundvagnen är Katrins (förutom 2 saker) ! Men ändå kom jag upp i 1200 kr !! Men jag fick köpt en väska mina föräldrar ville ha så egentligen så kom jag upp i ungefär 1100 kr ! Inte dåligt att jag ändå fick komma över 1000 kr gränsen för första gången ! :)

Men nu har vi ätit subway, sett på glee konserten och nu ser vi på en ny film med Johnny depp :)

Ovido - Quiz & Flashcards