Alla inlägg under juni 2014

Av Micaela L-E - 30 juni 2014 19:07

Fick köpt mig en ny kruka idag - eftersom jag slog ner den förra. Så får se hur länge denna håller sig. Klumpiga jag :)

Annars så hade jag en väldigt annorlunda dag på jobbet, både rolig och skrämmande. Och det är så hela min vecka ser ut :)

Av Micaela L-E - 28 juni 2014 09:33

Hämtade ut min nya mobil igår :) love it ! :)
Så om jag inte råkar ha någons nummer så är det för jag var tvungen att byta simkort.

Men allt jag kan tänka på nu är att jag undrar hur lång tid det tar innan jag "råkar" tappa denna :) får hoppas att det tar lång tid ?

Av Micaela L-E - 27 juni 2014 11:56

Klipp bara blommor med trädgårdssaxen, inga humlor för dem kaxar bara tillbaka.

Av Micaela L-E - 24 juni 2014 17:30

Så här går det när jag är tvungen att städa hemma. Så nu lägger jag ner det här tramset..

Av Micaela L-E - 23 juni 2014 16:49

Nu är jag slut i ryggen, herre jisses vad det känns nu att jag lever. Har haft så mycket att göra idag och allt ska ske på samma gång. Så snart tar jag bara en munk och lägger mig i soffan och stänger av kroppen tills i morgon.
Sen så har jag inte bestämt mig än om jag ska beställa hem en ny mobil. Folk klagar på den jag har för att den är speciell :) eller om man ska vänta en vecka till.. så länge ingen ringer till mig eller jag ringer ut så fungerar den jätte bra :) typ..
Jag märker vad jag väljer att göra. Nu blir det fortsätta med min privatekonomi här. Gör klart allt inför i morgon så jag bara behöver sätta mig och betala alla räkningar utan alla förberedelser och skit innan jobbet.

Av Micaela L-E - 20 juni 2014 17:18

Dragkamp mellan barn och vuxna: 2-1 :)

Av Micaela L-E - 19 juni 2014 22:10

Någon som söker ett timjobb så har jag ett. 5 kr i timman som min städerska/städare. Om min mamma godkänner den rena hemmet så blir det 10 kr extra :) min humor är fruktansvärt rolig när jag är trött :p
Städar väldigt mycket på jobbet så när man kommer hem finns inte den orken.. suck.. under tre veckor har jag städat mer än vad jag normalt gör under ett år om jag ska vara ärlig. Men men får väl ta mig i kragen nån dag här. För städa är inte roligt :)

Av Micaela L-E - 18 juni 2014 20:32

Igår konstaterade jag att jag inte ska bli snickare. Idag konstaterar jag att jag inte ska bli rörmockare. Som ni ser på bilden nedan så är alla rören under diskbänken borttagna och nu rensade eftersom där tidigare var stopp. Nu är det bara lite stopp så något bra hände där i rensningen :) men aldrig att jag gör detta frivilligt mer, påfrestar mitt tålamod alldeles för mycket..

Ovido - Quiz & Flashcards