Alla inlägg under maj 2014

Av Micaela L-E - 31 maj 2014 14:39

Hela dagen började med att stå typ i garderoberna i 30 min innan jag hittade kläder för dagen. Att man är tjej med mycket kläder betyder inte man inte hittar några som passar. Behöver lite mer roligare
kläder känner jag :)

Men nu är jag redo för crusingen, kanske ska börja öppna första cidern snart. För de står redo i kylskåpet :)

Var hemma hos mina föräldrar för att fira pappa och morsdag försenat. En rolig syn där var fyra vuxna och två hundar stod och kollade exalterat och faccinerat på den lilla gräsklipparen som mina föräldrar har köpt. En sådan liten som åker av sig självt. En rolig liten sak :)

Av Micaela L-E - 28 maj 2014 13:25

Nu är det klart. Prata med arbetsförmedlingen förut och sommarjobbet är mitt ! Det börjar med en kortare praktik på tre veckor och sedan jobba hela juli, augusti och kanske till och med september ut. Så jag kommer inom snar framtid beställa hem min nya telefon ! :D De nere i butikerna försöker lura bara på en massa abonemang och skit och orkar inte det :p

Av Micaela L-E - 26 maj 2014 19:55

Snart hämtar jag en kortlek och ber någon låsa in mig i garderoben, får bara ha kortleken och ingenting annat. Där ska jag sitta tills jag lärt mig min läxa - som jag troligen gör om tio år.

Men annars så har jag hållt igång större delen av dagen. Varit i centrum, överby, tagit friska promenader.
Har även blivit nedstänkt av mig själv med LOKA vatten, folk trott att jag är under arton m.m

Av Micaela L-E - 25 maj 2014 15:17

Röstat för första gången i eu-valet. Säger ej vad jag röstat på, men röstade både på person och parti. Känner mig så vuxen nu :)
fast kände mig lite vilsen när jag gick runt om hjortmosseskolan för att hitta allting, men fick snabbt hjälp vart jag skulle gå och m.m Så nu vet jag vart jag ska gå i September då nästa val är :)

Av Micaela L-E - 24 maj 2014 11:02

Det är sjukt varmt, så fått öppna fönstren på balkongen. Men det lilla jag kan öppna så hjälpte inte mycket. (Eftersom jag inte sitter på balkongen så kan jag inte hålla kolla på katten) Så jag fick öppna ett fönster som jag vet att katten inte kommer åt. Men den kan inte hållas öppen på egen hand, så jag fick använda min fantasi.
På bilden nedanför ser ni min lösning :)

Av Micaela L-E - 21 maj 2014 19:20

Känns som livet sitter fast. Vette fasiken hur jag ska skaka loss denna känsla.

men nu har i alla fall tatueringen läkt helt :)

Av Micaela L-E - 19 maj 2014 14:54

Köpte idag presenter till tre stycken av fem. Som bilden ovanför visar så köpte jag ett bowlingset till mina gudbarn - hade även deras storebror i tanken. Hur roligt de alla tre kan ha :)
sen så har jag köpt studentklapp till min lillebror. Säger inte vad han ska få runt halsen, det märker han snart nog :)
De andra två (mina föräldrar) får jag köpa till när jag har en bil och tagot mig till överby :) har trots allt tills sista helgen i maj på mig :)

Av Micaela L-E - 18 maj 2014 21:01

När man följer en serie och man ser sista avsnittet på sista säsongen så blir man väldigt irriterad när inte allt går ihop. Såg nyss sista how i met your mother och gud nä, aldrig igen. Älskar serien men skipar gärna detta.

Ovido - Quiz & Flashcards