Alla inlägg den 25 september 2012

Av Micaela L-E - 25 september 2012 20:21

Nu har jag shoppat ! Köpte en sådan här   


Den kommer troligen innan helgen och det hoppas jag ! För nu börjar det bli kallt här i huset och mys blir det såklart här med tända ljus och med min älskade misse Triss   

Av Micaela L-E - 25 september 2012 16:33

Om ni vill känna mig bättre och se vad jag har skrivit innan så här kommer min första bloggs webb adress !    (klicka på bilden)

 

Av Micaela L-E - 25 september 2012 16:11

Då börjar vi blogga här !   

Min kära vän Katrin har sin blogg här och är nöjd så därför testar jag också, annars så kommer jag ifrån Nattstad, men det började bara krångla där. 


Jag kommer blogga om allt möjligt som händer omkring mig och vad jag tycker, jag är 21 år och går i skolan och jobbar i Trollhättan, samt jag bor ensam i ett litet hus strax utanför staden   


Så idag så gick jag först till skolan, men somnade nästan på lektionen för lärarens röst kan vara sömnmedel ! Mest när hon pratar om hur datorer är uppbyggda och deras system !! Inget YEAH för mig inte,, Men då var det super gott att komma till jobbet och jobba några timmar. 


Betalade även räkningar, älskar denna dagen när det säger klirr i kassan !!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards