Alla inlägg den 19 december 2013

Av Micaela L-E - 19 december 2013 10:26

Redan nu har jag hunnit med en hel del. Nu är det bara vänta till jag ska gå till ett möte kl elva, sedan blir det ner till oden en snabb sväng, sedan börja tvätta, ska även till skolan för aty lämna ljudboken, till affären för att hämta paketet. Så hoppas att jag är pigg igenom hela dagen eftersom det är en del att göra :)

Läste även aftonbladet förut såg då artikeln
"16-åring ?rånar? matjättar ? skänker bort sina klipp" www.aftonbladet.se/nyheter/article18050462.ab
Tänk om man själv kunde ha vart en sådan smart sexton årig. Men nej då istället var det i den åldern jag började vara ute på stan för att dricka :) men nu är jag ju 22 år, kanske jag ska testa på volentärarbete igen, fast jag gör det nästa år :) fy snart är 2013 slut och jag bara längtar tills dess :D

Ovido - Quiz & Flashcards