Alla inlägg under juni 2014

Av Micaela L-E - 17 juni 2014 19:56

Ser lite mobbat ut men gud vad jag älskar det :) bara små detaljer kvar som får vänta ett tag som till exempel ny köksfläkt. Men nu kan jag i alla fall leva i köket igen :)

Av Micaela L-E - 16 juni 2014 20:23

Nu kan de inte ångra sig, nu är jag där med betald lön :) sen så har jag även gått med i a-kassan första gången. Tyckte det lät väldigt krångligt men när jag och arbetsförmedlaren satte oss ner med det gick det hur enkelt som helst :) men ändå, borde bli mer förberedd på dessa krångliga saker redan i skolan för allt småttiga skrivstil.
Håller även på med sätta ihop spisen och ugnen med resten av köket. Hållit på i två dagar, så kanske i morgon blir allt klart :) hoppas :)

Av Micaela L-E - 12 juni 2014 20:32

Vet inte hur mycket glass jag ätit idag. Men kan säga att det var en hel del. För på praktiken gjordes inte mycket, fanns inte mycket som kunde göras så vi satt i solen och åt glass :) satt där så länge så det bokstavligen gjorde ont på axlar, nacke och armarna när jag duschade förut. Fy satan alltså :) men i morgon är sista praktikdagen för nu är pappren skrivna. På måndag gäller det och med dagar som kan bli som denna så klagar jag inte alls :)

Av Micaela L-E - 10 juni 2014 20:52

Då har man fått sms ifrån mamma, de hittat min lilla undelat död i buren. Han blev tio år. Visste länge att min lilla självmordsbenägna fågel skulle dö en dag. Minns en gång för några år sedan när han flög runt i rummet och plötsligt rakt in fönsterrutan i en jävla fart. Vi alla trodde han skulle dö då, för han låg helt förskräckt på golvet. Men efter några dagar piggnade han till och fullfart igen i nya fina försök som gav honom sitt mellannamn.
R.i.p sunny, den mest självmordsbenägna fågeln jag någonsin träffat

Av Micaela L-E - 8 juni 2014 18:02

Fick bildbevis på att brorsan går på studentbalen ! :) det trodde jag inte riktigt om honom :)

Av Micaela L-E - 7 juni 2014 17:48

Tror ugnen och spisen fungerar jätte bra ute på balkongen :)
Får stå där tills man kan koppla in det :)

Av Micaela L-E - 5 juni 2014 16:48

Studentkalaset går ändå, vi sitter härute - mest under tak - i detta regnskur och muller :)

Av Micaela L-E - 5 juni 2014 14:32

Grattis lillebror till studenten ! :) vifta på flaggan och sup redigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards