Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Micaela L-E - 15 oktober 2014 20:21

Under eftermiddagen och tidigkväll har jag fått höra hur jag ska gå upp ikväll på scenen (på musikkvällen på FUB där jag hjälpte till ikväll) fastän ingen av dem någonsin har hört mig.
så ett par minuter innan jag gick hem tänkte jag va fasiken och jag ställer mig där då :) kolla i pärmen och fann låten "stoppa in en pinne i brasan".
Det gick bra, :) en sådan härlig känsla det är när man står på scenen, att folk lyssnar. Den känslan är så gudomlig att det inte går att beskriva ! :) Förstår inte varför jag inte är på scenen oftare.. kanske för man inte har någon talang som står utåt. För dålig är jag inte direkt om jag litar på andra :) haha

Men en sak jag vill klaga på idag.. varför har folk telefoner om dem ändå inte vill svara i dem ??!! Har nästan suttit i telefon halva dagen och av den mesta tiden så har inte folket svarat på samtalen :o usch då :) men okej, de kan vara upptagna :p haha

Av Micaela L-E - 15 oktober 2014 00:35

Kan inte sova, trots sömntablett. Är så stressad över släktkalaset - som jag inte kommer ha förräns nästa söndag..
I morgon ska jag börja höra av mig till släkten. Sen måste jag hinna baka fyra saker, har troligen bestämt mig för vilka. Sen städa fint och snyggt.
Jag vet att jag hinner, men är så jädrans stressad att jag inte gör det. Får väl se till och börja snart så kanske stressen går ner något.
Har trots allt cirka 11 dagar på mig.. men min kropp fattar tydligen inte det :/
Sömnlös natt kan vara en risk inatt

Ovido - Quiz & Flashcards