Alla inlägg den 10 april 2014

Av Micaela L-E - 10 april 2014 18:57

Efter idag då man har inhandlat de sista sakerna som behövdes i kylskåpet för resterande dagar denna månad så kändes det lite knivigt med pengar. Så jag blev glad då jag var på apoteket och fick det jag behövde helt gratis :) något som egentligen kostar över 800 kr fick man nu för noll och det kommer fortsätta till november ! :) så gratis är gott :) nu efter lite beräkningar och inga fler utgifter denna månaden så lever jag på en dagsbudget på 18.59 kr. Låter illa, men det höjs ju för var dag jag låter kontokortet vila. Så förhoppningsvis klarar jag detta på dem tretton dagar som är kvar. Om jag har tur kanske det till och med blir pengar över :)

Sen efter då jag lämnat in cv på över tio företag hoppas jag där att någon kan ringa och säga att jag har iallfall ett timjobb. Extra pengar hade varit så gott nu så jag slipper den jävla dagsbudgeten :) blir galen på mig själv ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards