Direktlänk till inlägg 21 december 2013

en kväll med killarna

Av Micaela L-E - 21 december 2013 13:17

Igår kväll så var jag ute med ett par killar, bland annat Erik och två av hans arbetskamrater och Daniel. Vi började förfesten på emmas redan när klockan var två tre på eftermiddagen och så stack vi och bowlade vid sju på Älvhögsborg. Först var det tänkt Buddys men efter vi diskuterade pengar tog vi det billigare alternativet. Fick panikattack för stressen, dem är lite värre och fler pågrund av min medicin. Ni alla kan vara lugna, jag har fått klartecken av två läkare att det är okej med alkohol och min medicin så länge jag inte överdoserar något :) efter en stund så fick jag lugnat mig och vi hamnade på Backstage där vi stötte på min lillebror :) han är för liten för att vara där i mitt huvud men tyvärr så blir han äldre precis som en själv blir. Träffade även på massa annat folk som jag känner så det var kul :) vi var inte ute länge utan gick sedan till subway där jag fick mat och sedan blev det hemmåt i regnet :) trots panikattacken hade jag det riktigt roligt igår trots att jag bara hade tre hundra att röra mig på när det kom till alkoholen :)

Längtar till måndag då jag får mina pengar, då det inte står noll på kontot längre :) men nu blir det att ta på sig kläder för att sedan åka. Inte jag som kör så ni kan vara lugna där med ;) haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela L-E - 12 maj 2015 22:00


Gör man något att göra rastlösa jag har varit igång igen. Tog färg som bara stod på vinden och måla om invändes på garderoberna :) här är resultatet inte 100% bra, men tillräkligt för att jag ska vara nöjd utan att lägga ner några pengar :) ...

Av Micaela L-E - 19 januari 2015 12:47


Räkningen ifrån elektrikern kom idag. Har oroat mig, fått panikattacker och räknat ekonomin om och om igen. Men idag fick jag käftsmäll i ansiktet (på ett positivt sätt) då jag fick se slutsumman. Helt klart innanför min budget !! :) Va fasiken or...

Av Micaela L-E - 18 januari 2015 15:39

Då va dem stora projekten hemma klara :) nu är det bara mindre småsaker kvar som jag kan ta lite då och då. Med andra ord så är projekt badrum äntligen klart ! :D och nu kan jag äntligen tvätta i lägenheten :D De två första bilderna här visar hur ...

Av Micaela L-E - 17 januari 2015 20:53


Gårdagens inköp står just nu på lite fel ställe. Men i morgon hoppas jag allting går som smort när den ska in i badrummet :) det pirrar i hela mig att tvättmaskinen snart ska ställas på plats och allt blir klar i badrummet :) ...

Av Micaela L-E - 14 januari 2015 12:56

Äntligen har elektrikern varit här ! Bytt ut de gamla proppskåpet till jordat modernt skåp. Samt dragit el in till hörnet där tvättmaskin ska stå :) Fråga inte hur mycket detta kommer gå på, men oavsett säger jag att tvättmaskin ska jag fasiken ...

Ovido - Quiz & Flashcards