Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Micaela L-E - 7 januari 2014 22:58

Dagen började med jobb och efter två timmar så var jag arbetslös på heltid. Dem tyckte det var synd att jag fick sluta men kanske jag kommer dit en femte gång.. Inte vet jag :) men strax efter det såg jag att min bil hade en lapp i rutan, parleringsböter yippie vad skoj.. 300 kr, men ändå.. sen så vad det mitt fel eftersom jag hade glömt lägga lappen i rutan så jag fick stå där. Suck.. ska inte glömma den nästa gång ! Men inte långt efter det blev det hemma hos jossan och häger. Så nu ska jag berätta om att jag gick ifrån dem vid sju tiden på kvällen. Tar ca en kvart hem till mig. Det ösregnade då och nu fyra timmar senare så är min jacka fortfarande genom blöt !! Får se om den är torr i morgon :) det ösregnar fortfarande så hade inte förvånat mig om det fortsätter i morgon.. gott "vinterväder" vi har här i Sverige, eller med andra ord HÖSTVÄDER I JANUARI ! När fasiken kommer snön egentligen ?

Ovido - Quiz & Flashcards