Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Micaela L-E - 9 januari 2014 18:44

Dagen började med ett samtal av arbetsförmedlingen kl åtta på morgonen. Dem ville att jag skulle komma in fyra timmar tidigare än besämt. Så kul, så det var bara masa sig upp ur sängen för att direkt sticka bort till dem. Sedan gick jag till biblioteket. Läste ut boken "ett oväntat besök på star street" igår så behövde en ny. En riktigt bra bok får jag säga, fastna direkt i den. Så nu har jag lånat en rysare :) Stephen King :) 14 noveller i från honom, tänkte börja försiktigt med tanke på att det aka vara en rysare. Första novellen var bra, satt spänd under dessa sidor så får nu se hur jag reagerar på novell två :)

Förresten ni har sett att vintern har kommit tillbaka till Trollhättan ? Får se om vi får behålla snön tills i morgon :) för nu börjas det planeras in pulkåkning här :)

Ovido - Quiz & Flashcards