Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Micaela L-E - 6 maj 2014 19:17

Nu skakar jag för det är kallt ute, kallt och regn. Var och kolla på en ny troligen jobbplatsför sommaren tillsmmans med två ifrån arbetsförmedlingen. Min handläggare plus en annan som har kontakt med denna plats. Min handläggare sade först att den låg i gräfsnäs men den låg i vänesnäs :) solgården heter platsen :) så var därute i regnet. Fick vänta i 45 minuter innan den vi skulle träffa kom. Så surt ! Men trots detta verkar det lite rörigt med alltihop. De pratade ganska snabbt om allting, hängde inte riktigt med i varje ord.

Men vi var där i tre timmar sammanlagt. Kollade runt i regnet och pratade. Sen fick jag åka till Elgiganten för mitt kylskåp.. De skickar hem kylskåpet och cykeln får jag hämta sedan hos dem. Inget av det hade dem inne.. det är bra att annonsen skriver "cykel på köpet" så har dem inte cyklarna hemma på lager. Det vore väll dumt att ha det. Men som sagt kylskåpet får jag på torsdag, det har jag kvitto på :)

nu måste jag få upp värmen i kroppen, fort innan jag får förkylning eller värre. Sen annars idag blir det eurovision delfinal ett ! Sverige är startnummer fyra. Får se om vi vinner hela skiten som proffsen säger.

Ovido - Quiz & Flashcards