Alla inlägg den 3 september 2014

Av Micaela L-E - 3 september 2014 22:28

Vet inte vart jag ska börja, men denna dag har varit helt knäpp. Börja med när jag åkte på grusvägen till jobbet möter jag en stor jävla bus som tvingar mig att backa. Javisst så klart att jag ska backa eftersom jag har lättare med det. Så jag backar backåt till en korsning men svänger lite för sent. Men bussen vägrar ge mig utrymme nog att rätta till mitt misstag utan han ska förbi, så jag fick helt enkelt välja, bussen köra in i min front för att putta sig förbi och jag tar skylten i baken som stod precis bakom eller att jag bara tar skylten och bussen inte tar min front. Väljer att skona min front och backar in i skylten som lämnar lite märken.. :( men fronten blev skonad, för bussen kom precis förbi med få ynkla centimeter ifrån min bil. Att inte han kunde ge mig tid att rätta till mitt misstag ???!!! Jävla busschaufför!!
när jag hade 900 saaben så ville ingen röra mig för att jag ville det. Men denna bilen ingen får röra, nä men den ska skadad på alla möjliga sätt ! Så börjar undra varför jag ens har bil när det bara sker dessa saker :/

på jobbet blev det lite prat angående nästa vecka. Då jobbar jag trodligen bara fyra dagar :) säger jag ej nej tack till :) kan behöva en lång helg. För nu på fredag är jag ledig, jobbar på lördag, sedan ledig på söndag och sedan börjar jobba igen på måndag. Så skönt med långhelg efter de dagarna :)

Efter jobbet blev det ikea, så klart blev det precis broöppning då jag och pappa hade hämtat mamma på hennes jobb. Det roliga är att det blev broööpning då vi även var tillbaka där. Bara för vi kom typ :)

Angående ikea, allt blev mycket billigare än förväntat :) först gjorde man fynd på fynd hörnan tack vare mamma, sen en till överaskning som gjorde slutsumman billigare än förväntat :)

men imorgon blir det sätta ihop sista delarna (just nu) av köket. Sen blir nästa projekt badrummet !! :)

Ovido - Quiz & Flashcards