Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

fitta !!

Av Micaela L-E - 25 januari 2014 02:20

Att få veta via ens "pojkväns" syster att det är slut är en jävla dålig stil !! För sist gång vi pratade var vi tillsammans !! Det frågade jag dig rakt ut och du sa ja !! Så ringer jag "pojkvännen" och han tycker jag ska in på alla möjliga ställen som till exempel fyllecell.. öhm vid den punkten hade han ingen aning om jag hade druckit en eller fler cider. Sen så har han tydligen allt inspelat.. hm.. till min fördel egentligen.. men så jävla typisk att du ska skylla ifrån dig för du är mammas ängel från ovan !!! Jag gav dig en sista chans men du ville hellre knulla med en fjortis än att ha en bra framtid. Hoppas din natt är värd det för så kommer din hela framtid se ut. För att få veta allt detta via telefon är jävligt fegt, lika fegt som en treåring ! Om inte mindre ! Fick be en kompis att hämta min nykel åt mig för annars hade jag tagit med stekpannan och det sade jag till honom också. Men då kallade han henne fitta och hora.. oj vem är mogen här egentligen ? Jag som är bestämd att inte slå ner någon inatt eller den som säger fitta och hora till en tjej som bara vill hjälpa ? Oj vilken svårt val.. eller inte. Jag kommer tyvärr minnas hela kvällen, varje ord. Kommer alltid minnas fegisen som är en jävla trasig leksak som alla små tjejer kan få. För jag vet att den leksaken snart kommer hamna på skroten. En kväll med dysterheter går inte jämföra med det livet som består av dagar med dysterheter. Jag har sagt allting till honom så ingen kan kalla mig feg eller falsk.

 
 
Ingen bild

pia

25 januari 2014 10:10

Bra sagt. Skicka aset till tippen och ta aldrig tebaka honom. En gång otrogen alltid otrogen. Man kan alltid få bättre än sådana personer. Så om han kommer tillbaka för att säga att han älskar bara dig och att han har bättrat sig så säger du bara att du inte behöver falska personer i ditt liv. Och funkar inte det för han inte fattar så säg bara ät skit och stäng dörren eller lägg på luren. Hoppas att du glömmer honom fort och har ett kul liv istället för att lägga energi på sådana personer. Du är värd så mycket bättre. :) Kram på dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela L-E - 12 maj 2015 22:00


Gör man något att göra rastlösa jag har varit igång igen. Tog färg som bara stod på vinden och måla om invändes på garderoberna :) här är resultatet inte 100% bra, men tillräkligt för att jag ska vara nöjd utan att lägga ner några pengar :) ...

Av Micaela L-E - 19 januari 2015 12:47


Räkningen ifrån elektrikern kom idag. Har oroat mig, fått panikattacker och räknat ekonomin om och om igen. Men idag fick jag käftsmäll i ansiktet (på ett positivt sätt) då jag fick se slutsumman. Helt klart innanför min budget !! :) Va fasiken or...

Av Micaela L-E - 18 januari 2015 15:39

Då va dem stora projekten hemma klara :) nu är det bara mindre småsaker kvar som jag kan ta lite då och då. Med andra ord så är projekt badrum äntligen klart ! :D och nu kan jag äntligen tvätta i lägenheten :D De två första bilderna här visar hur ...

Av Micaela L-E - 17 januari 2015 20:53


Gårdagens inköp står just nu på lite fel ställe. Men i morgon hoppas jag allting går som smort när den ska in i badrummet :) det pirrar i hela mig att tvättmaskinen snart ska ställas på plats och allt blir klar i badrummet :) ...

Av Micaela L-E - 14 januari 2015 12:56

Äntligen har elektrikern varit här ! Bytt ut de gamla proppskåpet till jordat modernt skåp. Samt dragit el in till hörnet där tvättmaskin ska stå :) Fråga inte hur mycket detta kommer gå på, men oavsett säger jag att tvättmaskin ska jag fasiken ...

Ovido - Quiz & Flashcards