Alla inlägg under april 2014

Av Micaela L-E - 6 april 2014 13:39

Har nu varit och lämnat bilen hemma hos mina föräldrar. Så fick mamma köra mig tillbaka hem. De har varit på ullared och jag bad dem kolla efter tofflor till mig. Men det hitta dem ej, istället fick jag en tröja, mjukisbyxor och kattsand :) tröjan har jag redan i svartgrå och är en av mina favorit tröjor så tycker det var väldigt bra köp av mina föräldrar :) ibland är det bra att ha dem :)

Av Micaela L-E - 5 april 2014 23:58

Överfull överby började det med, sedan riktigt segt race på tre älgar i grästorp. Men riktigt kasst väder (kunde egentligen varit värre) så jag sitter nu med genomblöta skor och skallrande skelett som inte sitter på rätt plats. Hatar denna kyla, min kropp klarar inte av det för det känns verkligen smärta nu i vart enda skelettben i kroppen på mig. Då jag kommer hem blir det en ryckande varm dusch så jag tinar upp. Tills dess är det jag som är chaufför :)

Av Micaela L-E - 3 april 2014 18:44

Vilken stress dag, men så klart blir ju det ibland när barn är i närheten :) Snart är det helg och förhoppningsvis inte lika stressig, sen kanske jag tar tillbaka min bil lite :) märker i morgon :)

Av Micaela L-E - 1 april 2014 11:24

Är ni på väg in till centrum, träffade på en med två humdar lösa. Hundarna gick så fint vid honom tills de fick se en tredje hund. Ni kan tänka själva att båda lösa hundarna bara sticker emot den tredje. De lyssnade inte på sina husse att stanna.
Det som stör mig i detta senarium är att det hände runt bilar. Parkerade bilar denna gången som tur var. Men ändå, en bil kunde lika gärna vara igång.
Oavsett hur bra hundar lyder en så ska man inte ha dem lösa i stan ! Mycket fel kan hända på någon bråkdelsskunder

Ovido - Quiz & Flashcards