Alla inlägg under september 2014

Av Micaela L-E - 16 september 2014 22:06

Kom nu hem ifrån denna filmpremiär, den riktiga premiären innan filmen kommer ut på bio.
Typisk svensk film drama med mindre dålig humor. Men den är så klart sevärd ! :) lite virrig ibland så det gäller att hänga med i vissa stunder :p

Nu har det varit lång dag, först jobbet, sedan sov en timma för att sedan åka till vänersborgs bio för att mingla och se denna film :) så nu ska det bli skönt att lägga huvudet på kudden. Natten är egentligen förstörd men bara att ligga i sängen känns underbart i tanken nu :)

Ikväll blev det två större lättare diskusionsämnen, filmen och politik :) men så går det :p

Av Micaela L-E - 15 september 2014 19:24

Efter en lång natt med valvakan, sedan få timmars sömn innan jobbet började (som så klart skulle starta tidigare idag) där man fick slita ut sig.
Vila en timma innan det blev tvätta med påsarna fulla. Så nu är lägenheten fylld med blöt tvätt som ej hann hamna i torkskåpet eller torktumlaren.

Så nu har jag förtjänat denna goda pizza innan det blir en lång varmdusch och sängen :) gött att jag inte jobbar många timmar i morgon + jag har bra sovmorgon :)

Av Micaela L-E - 14 september 2014 13:34

Då var det gjort, nu har jag gjort min plikt :)
Så nu blir det göra något jag har lovat mig själv länge.. störstäda lägenheten ! :D gud vad skoj, känner mig verkligen taggad efter denna långa helg x/

Av Micaela L-E - 11 september 2014 20:46

Men det verkar inte min katt fatta.. ännu en gång ska hon med mig in och blir lika sur varje gång när hon blir blöt.. men men nu är iaf hon ren :)

Obs! bilden är tagen efter jag hade torkat henne med hennes handduk. Men tydligen blev hon inte ren :)

Av Micaela L-E - 11 september 2014 18:05

Vakna i morses av att Triss gav mig kärleksnafs :) så mysigt :)
På jobbet fick jag reda på att det fanns en som var intresserad utav mig, smickrande men nej tack för fyra olika skäl :)
Känner mig väldigt omtyckt idag :) Bra start på min helg ! :D

Så slänger in en god bild Triss :)

Av Micaela L-E - 10 september 2014 19:51

Men jag klagar inte, valde det själv. Roligare att va med på musikkvällen på FUB än att sitta hemma i ensamheten :) träffa allt roligt folk där samtidigt som man jobbar och plus bra live musik med Dansbandsbolaget :p
Fick även ut liten sovmorgon i morgon också. Så är man ledig på fredag. Denna veckan känns nu skön ! :)

Men nu är man hemma, med en katt som surar. Hon är väl missnöjd att jag kom hem sent idag eller nått :p Får väl ge henne godis så hon blir glad på mig igen så kan vi lägga oss i soffan tillsammans och se lite på serien supernatrual :)

Av Micaela L-E - 9 september 2014 16:32

Jobba idag i stan, på FUBs kontor i Trollhättan. Kan säga att det var underbart tyst idag för huvudet :)
Men sen så är det veligt över om jag jobbar på fredag eller ej. Förra veckan så var det sagt att då jobbar jag inte, igår så skulle jag jobba då och idag så är jag ledig igen på fredag :p jaja jag märker väl då :)

idag är det exakt tre veckor kvar innan jag blir arbetslös igen och det va så kul då jag påminde dem andra det på jobbet :) de som mig kan knappt tro vad fort tiden har gått :)

Av Micaela L-E - 8 september 2014 19:51

Bilden stämmer, va orolig förut men inga problem alls :) nu vet jag, samsung galaxy s5 kan bada i vatten :)
Min hamna i riktigt smutsigt moppvatten på jobbet idag. En arbetskamrat blev riktigt orolig att mobilen var helt sönder medan jag tog lugnt upp den och sade "den ska tydligen vara vattentätt" :) nu vet jag svaret :p
med andra ord så klarar denna högre fall och vatten, perfekta mobilen för mig som är ganska klumpig med händerna !! :)

Ovido - Quiz & Flashcards