Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Micaela L-E - 6 oktober 2013 18:19

Min rygg går snart av, har säkert förlorat 100 kilo eller något.. för fy vad det känns att flytta i en sådan stress. Nu kommer jag sova här en natt till och sedan i morgon bor jag officiellt hos mina föräldrar. Nu finns det knappt saker i huset förutom möbler som ska vara kvar och kläder jag ska ha i morgon. Egentligen fick jag sova hos mina föräldrar inatt men innerst inne vill jag vara här linan ut trots att det kommer kännas läskigt när mörker faller. Det är ju nu känslor om huset kommer fram på ytan, sorgsen att flytta men om jag ska vara ärlig så är jag överlycklig att slippa huset. Har ju inte ork att sköta ett hus själv så nu längtar jag till den 1 november då jag får nyckeln till lägenheten :)

Ovido - Quiz & Flashcards