Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Micaela L-E - 8 oktober 2013 14:54

För arbetsförmedlingen, fick äntligen ett möte med dem och det hela slutade med fler frågor än innan. Så jag var inte så glad på dem för fick även reda på att jag ska byta handläggare.. igen..
Sen när det var klart stack jag bort till tippen och slängde det allra sista. Sen åkte hem till mina föräldrar och somnade i en halvtimma innan jag fick sätta igång med mat. Så nu blir det åka bort till huset tillsammans med mamma och fortsätta städa.

Min katt är knepig, hon utforskar hur många liv hon har samt om jag går ifrån henne så jamar hon så hela sjuntorp hör. Tror inte riktigt hon har vant sig än att bo här. För hon höll mig vaken nästan hela natten samtmitt rum var en BASTU !!! Så nu har jag tagit fram min fläkt som ska stå på i full rulle inatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards