Alla inlägg den 27 oktober 2013

fyy

Av Micaela L-E - 27 oktober 2013 19:59

Nu ska jag bara säga att jag gillar inte födelsedag, jul, nyår eller något liknande. Så nu resten av dagen ska jag låsa in mig på mitt rum och sätta på något bra på tvn. (Längtar grymt efter min lägenhet) Sen om nån timma blir det sömntablett och i morgon arbetsintervju och vänersborg. Om nu inte jag fastnar i sängen eller stormen som tydligen kommer till Sverige om några timmar.

Önska mig lycka till för allt, för det är fortfarande snart fyra dagar kvar innan jag flyttar till lägenheten.

Av Micaela L-E - 27 oktober 2013 00:40

Så nu är jag ett år äldre, känns inte lika skoj längre som det gjorde förr. Det pirret i magen, längtan efter födelsedagspresenterna, sprattlet i varje ben i kroppen i längtan att natt skulle bli morgon. Men nu kämns det nästan deppigt, jag fyller 22 år idag, börjar bli gammal.

Var med Jossan och Hugo på willys igår, så stod jag och hugo vid födelsesagskortet och så sade jag att jag blir gammal imorgon. Glömmer inte hans fråga då "hur ser du ut då?". Han är bara för söt ungen :)

Men men grattis på födelsedagen för mig, om snart två timmar ska vi ställa om klockan. Glöm det ej :)

Ovido - Quiz & Flashcards