Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Micaela L-E - 25 oktober 2013 18:23

Nu är det bara en vecka kvar tills jag har lägenhetsnykeln i min hand !!! :D längtar så mycket !! För jag vill inte vara tonårig längre som bor hos föräldrarna !!! Sen så längtar jag tills på söndag då jag fyller 22 år :) glöm inte då att ställa bak klockan en timma när klockan slår tre på natten. För jag vill ha min 25 timmars födelsedag !! :D jag vet, jag är lite knäpp men rolig :)

Sen så vill jag ha måndag, för gissa vad.. jag ska på arbetsintervju !! :) visst det är om ett deltidsjobb men alla extra pengar är bra pengar så hoppas att det går bra :)

Jag har så mycket jag längtar till nu och för en gång skull under detta jobbiga året så känns det som att jag är äntligen på rätt spår i livet igen :) så hoppas att det fortsätter så här :)

Ovido - Quiz & Flashcards