Alla inlägg den 1 november 2013

Av Micaela L-E - 1 november 2013 16:04

Jag var överlycklig då jag fick nyklarna till lägenheten, men det ändrades snabbt när jag, mamma och brorsan kom till lägenheten. Mamma skrev ner allt på en lapp som var fel. Det blev mer än bara en A4 sida.. inget var städat, köket är äkligt och smutsigt. Duschen sönder, fläkten sönder. Så pappa har ringt till ägaren innan så får vi se hur detta löser sig. Men jag kan säga att jag blev deppig på hela skiten för alla dessa saker. Så hoppas det löser sig. För nu ligger jag på inglasadebalkongens golv bland alla lådor och allt skit och väntar på att pappa ska komma samt att mina möbler kommer tillsammans med mamma och brorsan.

Av Micaela L-E - 1 november 2013 08:17

Äntligen, dagen jag har längtat efter ! Snart är det dags att bära lådor, men först arbetsförmedlingen, sen banken. Sitter nu utanför arbetsförmedlingen, mötet börjar om 10 minuter. Usch, fick inte mycket sömn inatt eftersom jag fick hämta min bror klockan två på Lipz. Så jag somnar snart här men försöker hålla mig vaken med lite coca cola :) annars så är jag så glad att det inte finns något ord som kan beskriva den exakta känslan jag har att äntligen få flytta och börja om på nytt ! Det har jag gjort förtjänt utav :)

Ovido - Quiz & Flashcards