Alla inlägg den 3 november 2013

Av Micaela L-E - 3 november 2013 17:47

Nu har jag varit på Ikea och nu har Triss kommit hit till mig :) hon ligger så gott här i nya soffan med mig och kurrar :)

Nu har jag fått upp kontoret och lite kläder och annat bös. Men jag har mycket mer kvar att köpa men hela mina föräldrars bil var full av de saker vi hade köpt. Så får vänta ett tag tills det blir Ikea igen.

Men nu blir det slappa en stund om jag nu kan :/

Av Micaela L-E - 3 november 2013 00:38

Har sån jävla huvudvärk och min alvedon ligger någonstans här hemma nedpackad. Har än inte lyckats packa upp allt men det är på gång. För i morgon blir det IKEA och köpa hyllor och bokhyllor. Då kommer jag få upp lite till :) men idag har jag umgåtts med Jossan och Christian :) dem är så underbart snälla mot mig trots att jag inte har bett dem om det ;) jag har även varit på överby och köpt nytt munstycke och sland till duschen efter att ha gjort sönder den som redan fanns här i lägenheten :) jag är så klantig att jag förtjänar ett nobelpris :)

Det är väldig dimma ute nu, syns inte så mycket på bilden men ändå :) snart blir det sängen om nu jag kan sova med denna jävla huvudvärk :)

Ovido - Quiz & Flashcards