Alla inlägg den 19 november 2013

Av Micaela L-E - 19 november 2013 09:00

Han Niklas som skulle visa mig hela jobbet idag och pappren om min anställning blev magsjuk. Så nu är jag hemma, mamma ringde mig om det fem minuter innan jag skulle gå i morses så efter att ha varit taggad har jag nu lagt mig i soffan och slöat. Tur att jag inte gick ner till arbetsförmedlingen och skrev ut mig igår som min mamma tyckte. Men jag är sån på varje jobb jag har haft, går aldrig ner till arbetsförmedlingen förrän dagen då pappren är skrivna eller till och med dagen efter. Bara för att vara på säkra sidan :) men det finns en till person som kan visa jobbet och kan komma åt pappren men han är nu bortrest på jobbäreende och kanske föräldraledig på torsdag. Så som det ser ut nu så börjar jag kanske på fredag eller måndag. :) nån dag måste jag ju få börja så får inte se helt negativt på situationen :)

Ovido - Quiz & Flashcards