Alla inlägg under maj 2014

Av Micaela L-E - 5 maj 2014 21:19

Idag fick jag med mina föräldrar till IKEA för att köpa hyllan (på bilden nedanför). Super snygg :) sen på bilen dit prata jag om ett nytt kylskåp som jag hade hittat och det ska vi troligen hämta i morgon ! + cykel på köpet, ni kan gissa vart vi ska hämta kylskåpet :)

Nu kommer jag till det roliga, dessa tre saker (hyllan, kylskåpet, cykeln) får jag för 68 kr !! Jag skojar inte ! Allt detta kommer bara kosta mig 68 kr !! :D
Billigt eller vadå ? :D

Av Micaela L-E - 4 maj 2014 11:53

Usch, om jag ska må så här blir det aldrig mer äta fet utemat. Har ätit det två dagar i rad och nu strejkar min kropp. Samt nätterna är fortfarande jobbiga. Usch idag blir det bara vara hemma, ligga i soffan och tänka på vad jag har gjort för elakt mot kroppen :/
med andra ord, jag får helt enkelt skylla mig själv :/

Av Micaela L-E - 1 maj 2014 20:35

Första maj, vet inte riktigt vad jag kan säga. Är allmänt nere litegrann :/
Men var med jossan + barn + hennes bror o far nere och mata ankor. Såklart kom måsjävlarna och ville ha brödet istället. Glupska jävlar :)

Av Micaela L-E - 1 maj 2014 11:26

Det är första gången jag gör dessa, så då är inte konstigt att vissa ser lite mobbade ut :) har hållit på med dessa sen klockan sju i morse, vaknade pigg och visste att margarinet går ut idag. Så vips så blev det baka kaka :)
nu är det en plåt kvar i ugnen sen ska de svalna och sedan blir det smaka :)

Ovido - Quiz & Flashcards