Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Micaela L-E - 16 februari 2013 15:13

I morses klockan tre vaknar jag av att hlra polissireber utanför huset. Jag gick upp och kollade men såg inget så jag trodde att jag måste ha drömt det. Men en minut senare hör jag dem igen och rusar upp ! Då ser jag dem ! Civil och polis bilar ! Det var bara sjukt och inte kan manbsova i det oljudet. Så jag höll koll på dem och märkte att dem leta efter någon eller några. Vet inte om poliserna hitta personen/personerna men tillslut åkte poliserna iväg i fart med blåljus i fullgång så kanske. Det tog två timmar innan jag kunde somna igen, så idag gick jag upp sent. Klockan ett med andra ord :) låg en bra stund och slöade i sängen :) så nu har jag hamnat i soffan framför All Världens Reklam på tv11 :) skit skoj !! :) jag undrar verkligen vad folk röker på när dem kommer på vissa saker ! :)

Av Micaela L-E - 16 februari 2013 00:07

Nu har jag behandlat Triss med medel för dålig mage i över tre dagar ! Så nu börjar det bli bra och tur det :) för denna tjockis misse är nu bara så jävla lat. Mest när jag tränar zumba :) då ser hon ut som på första bilden ! Här tränar jag bort fett medan hon samlar på sig :)

Så nu har hon fått sitt "godis" och vi båda kollar på robin hood serien :) har nyligen börjat se på sista säsongen, säsong tre :) än så länge tror jag att min favorit säsong är tvåan ! Inte direkt nu när Marion är död och sådant skit :/

Ovido - Quiz & Flashcards