Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Micaela L-E - 22 februari 2013 23:17

Blev ingen ny bil idag, var för mycket att göra på den som var för dyrt. Men den var super snygg och gick bra, synd att gubben skulle ha över pris på bilen. Sen att han inte hade alla hästar i stallet kan jag säga. Absolut inte när det kom till bil ! Började fundera där en stund. Men får se i morgon om jag har bättre tur när jag och pappa ska se på en annan bil :) nu blir det bog en film eller så ska jag se om jag kan somna till musik. Vet inte, ska fundera en stund :)
Slänger in en gammal bild så det inte bara blir text :)

Av Micaela L-E - 22 februari 2013 12:14

Usch jag fick i mig något dålig igår, så det tog ett par timmar innan min kropp gick men på att sova. Vet inte riktigt vad av det jag åt som var dåligt ! Åt en macka, en kycklingwrap och lite chips, så tror att det antingen var wrapen eller chipsen. Min mage är fortfarande lite orolig men nu även också för att jag har 20 minuter på mig att göra mig iordning. Pappa ska hämta mig för att kolla på bil. Så upp ur sängen och göra sig iordning och gå ner på 20 minuter.. hm, dags att sätta fart :)

Men något mer inatt var att missen låg precis vid mig inatt, hon pratar i sömnen och det är så gulligt att höra :) undra vad hon pratar egentligen om :)

Ovido - Quiz & Flashcards