Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Micaela L-E - 20 februari 2013 23:17

Ikväll så körde jag ett nytt steg med zumban, riktigt jobbigt för min kondition är inte riktigt i topp just nu. Så ska nog backa ett steg en stund till så inte jag tuppar av nästa zumba pass. Men efter det så såg jag en film, 1408, vet inte riktigt om jag ska kalla den skräckfilm. Men men, jag såg den med andra slutet. Så dem säger att filmen ska ha ett tredje slut och den får jag kolla på nästa gång ! :) men nu för att slappna av sätter jag på min favoritfilm genom tiderna ROMEO+JULIA ! I Love It ! Men min kväll kommer nog fortsätta vara så här lugn, Katrin pratar nu med sin pojk så det är lite tyst i telefonen med sms från henne :) får se om hon vill smsa mera snart :)

Triss börjar mer och mer sova, men jag blev ganska förvånad förut när hon började leka med en leksaksmus ! :o hon leka med hennes mage ? Men sen efter den lekstunden så sov hon igen :) det är min lilla tjockis misse :)

Av Micaela L-E - 20 februari 2013 16:13

Här försökte jag söka två sommarjobb men så läggs internet ner och när det funkar igen kan jag inte ladda upp mitt cv på någon sida !! Blir sur !! Jag vill ha jobb ! Ha då får jag väll se lite mer på hemtentan som vi fick denna veckan, fyra sidor til nösta söndag. Får se om dem sakerna vill fungera på mitt köra internet. Om inte så ska någon få höra min åsikt !

Ovido - Quiz & Flashcards