Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Micaela L-E - 18 februari 2013 16:24

Nu har jag handlat lite så jag klarar mig tills pengar kommer in igen. Men i affären så stötte jag på tre små killar som jag inte vlev klok på ! Dem höll på att fota en annans litenbebis och skratta åt den. Men va fan förstår dem inte att dem också var så små en gång i tiden ? Men jag tyckte iaf rätt åt dem när dem försökte köpa energidryck att kassörskan tog deras dricka. Så fick dem gå därifrån helt tomhänta.

Nu ska jag kolla lite på hemtentan samtidigt som Tori och Dean: Hem ljuva hollywood går på tvn :) ikväll blir det nog att se en av dem två nya filmerna jag har, Bad teacher eller conan barbarian :) har inte bestämt mig än på vilket humör jag är på :)

Av Micaela L-E - 18 februari 2013 00:17

Här får man bre ut köttfärsen på sin pirog. Bra mat jag köper och suck medan musen gör mig sällskap. Så snart kanske min lilla patrull kommer och löser mitt problem ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards