Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Micaela L-E - 25 februari 2013 20:38

Vi började med överby, shoppade även en kjol och ett linne som inte behövdes men mitt presentkort försvann äntligen från den butiken ! Tog bara nästan två år. Så nu har jag nog två eller tre gamla present kort att göra mig av med ! :) hittade även nya tofflor så jag slipper gå runt med mina vita som släpper dun och har inga sulor kvar :) dags för dem att slängas ! :) jag och katrin har även pluggat idag samt nu gjort ett zumba pass. Kan säga att vi hade det riktigt roligt där en stund ! :) nu ska jag duscha medan hon pratar i telefon. Så ska jag plugga lite till efter och sedan ska hon och jag sitta hela natten och kanske se pretty little liars eller musikalfilmer !! :) får se vad vi ska se, men vi ska också äta något. Har inte blivit mycket mat idag än :)

Av Micaela L-E - 25 februari 2013 01:54

Ja, katrin kom, så vi åkte till donken och sedan till ica maxi på överby. Men utanför där bestämde sig att mitt bilbatteri skulle dö ut. Så skit på den !! Men som tur var så svarade ängeln Sandra ! Så hon och Marika kom och hjälpte oss, som tur var att Marika kunde mer om startkablar än någon av oss andra fyra. Men änglar som hjälpte oss iaf ! Maten hann kallna, men den var riktigt god ändå för det är den enda maten jag ätit idag. Så hela resterande kväll har jag och katrin tjötat och sett några avsnitt på säsong två av pretty little liars. Måste veta vem A är ! Så sjukt irriterande !! Fick även träffa Katrins pojkvän idag, jätte trevligt ! :)

Nu blir det ett sista avsnitt på pretty little liars och sedan sängen !! :) får hoppas min bil är snällare i morgon då jag och katrin ska ta en sväng till överby igen ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards