Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Micaela L-E - 2 maj 2013 16:32

Min natt var inte perfekt som jag skrev om tidigare. Jag lade mig i soffan, fick vara ifred en stund innan kattungarna skulle knö på en och leka. Somnade vid fem och vaknade då och då för att kattungarna skulle ha sina tassar i en ansikte !! Jag har nu till och med ett rivsår från kattungarna på mitt ena ögonlock !! Det sved kan jag säga när jag fick det !! Men jag älskar den små ändå :) de håller i mitt hjärta precis som deras mamma gör :)

Men nu har jag precis kommit hem, har varit i stan och köp medicin till Triss mage. Sen även beställt steralisering till henne. Har inte lust att betala 7000 kr igen för att få ut kattungarna ur Triss mage igen. Så efter denna kull blir det troligen inga kattungar än på ett par år. Men lätt att jag skaffar kattungar i framtiden :) har nu en liten kattunge som somnat i mitt knä och jag älskar det ! :) men steraliseringen sker 16 maj och ungefär samtidigt som mitt möte hos studievägledaren så jag har precis pratat med mamma och hon hämtar troligen Triss då hon är klar :) så slipper jag stressa med mötet och allt :) ibland är det bra att ha föräldrar, mest när de jobbar granne med vetrinären :)

Av Micaela L-E - 2 maj 2013 03:34

Har försökt i över två timmar nu, men nepp.. tre stycken här är skyldiga och nu kommer jag lägga mig i soffan.. hoppas de absolut inte följer efter mig ! Jag ee trött :(

Ovido - Quiz & Flashcards