Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Micaela L-E - 18 maj 2013 22:12

Usch vad jag inte gillar balladerna, tror även att Sverige inte kommer komma så jätte bra till. Men får väll heja ändå på Robin eftersom det är Sverige :) men två låtar jag vet att jag gillar är Finland och Azerbajdzjan :) båda länder har fräcka uppträdanden :) men nu är Rumänien och fan vad jag vill skratta, halv nakna killar tillsammans med en opera kille :)

Av Micaela L-E - 18 maj 2013 16:26

Idag blir det lugnt, med go mat och mycket godsaker inför eurovision song contest finalen :) ska se den med jossan :) vi båda är väll sega efter inatt men vi båda står i alla fall på benen ! :) så jossan är nu inne i duschen, jag sitter i vardagsrummet och ser på extreme home makeover, någon special avsnitt. Så ska vi sedan dra oss ner till en affär :)

Ovido - Quiz & Flashcards