Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Micaela L-E - 21 maj 2013 22:37

Min bror delade förut en artikel ifrån aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article11038187.ab
Jag gick in för att läsa den och det slutade med både skratt och väldig irritation på denna människa. Visst hon får ha sina åsikter om att pappor kan skada barnen. Men jag tror att det är lika många procent mammor som skadar barnen som pappor. Men kanske mammor skadar barnen på ett helt annat sätt. I artikeln så beskrivs det att pappor är hårdare mot barnen, så barn får sjukdomar som diabetes och andra sjukdomar pågrund utav det. Jag litar inte ett dugg på hennes info. När jag tänkt på det så är det oftast pappor som kan kasta barnen upp i luften och hålla dem upp och ner. Men mammor då ? Det är många mammor som är för överbeskyddandr mot sina barn. Låter inte sina barn testa nya grejer och massa skit. Kan inte barn skadas utav det ?? Det tror faktiskt jag, om nu pappor kan skada barn genom att ta hand om sina ungar och leka med dem så kan även mammor göra det också!
För snacka om att hon peka ut alla pappor över en kant. Så visst gon har sin åsikt, men hon kanske ska tänka på att det inte bara kan vara pappor som "skadar" barn.

Av Micaela L-E - 21 maj 2013 08:08

Är inte van än att vakna tidigt på morgon, men sommarväder hjälper en att gå upp :) så det är jag tacksam för. Men nu blir det åka mot Uddevalla ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards