Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Micaela L-E - 3 juni 2013 23:06

Så jag fick nu gå ut och bygga två egna tvättlinor på altanen.. kul att göra sådant när mörkret faller.. nu blir det vänta tills mina tre tvättar är klara. Snart är första klar och sedan två kvar. Fan att jag inte har tusen tvättmaskiner och tusen torktumlare !! När ska jag få sova ???

Av Micaela L-E - 3 juni 2013 21:39

Pappa har gjort ett fint hål i väggen i mitt badrum som ni ser. Det är bara för den nya toan som kommer in nu i dagarna behöver ha ett hål rakt ut. Han har även städat inne i badrummet samt lite här och var hemma hos mig. Men vissa saker fick jag ställa tillbaka för att de hade en funktion där som bara jag förstår :) haha :) mrn nu blir det stor tvätta tydligen.. ett måste så vad mer kan jag göra ? Men under tiden tvättmaskinen går så ska jag se på lite hem till midgård :) fastna i den serien igår så idag blir det väll att försöka se klart den :)

Ovido - Quiz & Flashcards