Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Micaela L-E - 20 juni 2013 09:55

Nu ska jag berätta hur min dag verkligen inte börjar bra. Igår lade jag mig vid nio, somnade inte så långt efter det. Jag var helt utslagen av allt igår. Vaknade två minuter i nio i morses när en blöt katt bestämde sig att vara gosig. Tolv minuter senare var jag i bilen, sju minuter efter det var jag i stan. Fem minuter efter det hitta jag en betalparkering (alla gratis var redan tagna) två minuter senare märker jag att min plånbok ligger hemma. Ringer då mamma och en minut senare ringer hon upp och skäller på mig. Innan jag hann försvara mig något så lade hon på. Så nu har jag ingen lust att åka och jobba. Men får göra det efter att jag fått i mig någon mat.

Hoppas min dag blir bättre än vad den börjat :)

Ovido - Quiz & Flashcards