Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Micaela L-E - 24 juni 2013 16:20

Idag har jag burit på pärm efter pärm. Så klart åkte vi till trestad center och hämtade pärmar därifrån för jobbet. Bar hur många som helst ! Så mina armar är gött slut, mestnär de skulle upp och massa skit på kontoret. Så det är så min dag på jobbet såg ut. På torsdag ska vi dit igen och då tänker jag fixa en vagn eller något :)

Annars har det inte varit så mycket det sista, klippte min lugg igår. Hittade min sax och började klippa, så nu är den inte lika tjock som innan. Det är en teknik det där :)

Sen idag fick jag reda på att jag kom in på tre ämnen i lärarcentrum, ska se om jag tackar ja. Om jag ska ha någo krona i höst så måste jag vara arbetslös.. eller hitta ett jobb.. vi alla vet hur många jobb det finns, så jag ska prata med pappa om det när han kommer och fixar min dusch som läcker. Den vill inte sluta läcka när man väll duschar så då är det alltid ett badhus i mitt badrum. Hela golvet fyllt med vatten !! Inte kul..

Men nu ska jag laga soppa så jag har mat i morgon. Medan jag blir nervösare och nervösare för var minut. Det är snart onsdag..

Ovido - Quiz & Flashcards