Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Micaela L-E - 21 juni 2013 21:39

Detta blev en nykter midsommar för mig. Ville hem och sova i min säng, mest när jag vakna på det sätt jag gjorde. Fick en fästing halv sju i morses.. vaknade av att de gjorde skit ont och kliade! Så jag kände att de var något så jag tände lampan och började direkt få panik och grät så mycket att jag knappt kunde se ! Jag lovar om ni hade vaknat så hade ni reagerat samma! Det var lika rött som jultomtens kläder och lika stor som en femkrona. Men nu är det bra, lite öm fortfarande men ändå :) mamma tyckte inte riktigt om att jag ringde och väckte henne prick klockan sju men som sagt jag hade panik :)

Halv tolv hämtade jag upp Valle och vi åkte upp till Vita sannar där alla väntade. Vi åt mat, tjöta, åt jordgubbar och grädde, sedan tjöta lite mer innan vi gick till midsommar stången.

Så klart började det regna sen, vi som funderade på att grilla tillsammans och äta fick börja fundera på hur. Det regna och åska :)

Kan säga så här, det var roligt att se fem människor leka ingenjörer när de satte upp regnskyddet mellan markiserna :) så klart kan det inte vara svensk midsommar utan regn och åska :)

Ovido - Quiz & Flashcards