Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Micaela L-E - 19 juni 2013 17:30

Funderar nu på vad jag fick höra idag, en hel del av dem symtom sakerna kände jag redan sen länge igen. Medan andra saker hade jag ingen aning om. Tänkte inte på det så mycket då, men nu när allt i huvudet har lagt sig så gott det kan så börjar jag fundera och grubbla på allt. Men allt jag vet exakt nu är att jag är jag, ingen kommer kunna ändra på det under den tiden jag lever här på jorden.

Av Micaela L-E - 19 juni 2013 06:22

Är en kvart försenad till jobbet för att jag inte orkade stressa mig fram i morses. Men det är lugnt så länge jag kommer in innan kl sju. Idag ska jag till Uddevalla igen, ska få reda på några svar men inte det slutliga. Det får jag reda på om en vecka.. gött nervös.. men efter uddevalla ska jag jobba igen några timmar. Så det känns att åka fram och tillbaka så. Men jag kan inte missa för många timmar, vill inte spendera varje lördag eller söndag på jobbet :) men nu får ni ha en bra dag, för nu ska jag sticka till jobbet och jobba i cirka två timmar innan det blir uddevalla för mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards