Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Micaela L-E - 1 juli 2013 19:57

När jag kom hem vill jag bara lägga mig i sodfan och dö en stund, men icke sa nicke. Mötte pappa uppe vid huset, han höll på måla om. Trevligt. Översta gamla färgen, understa nya färgen. Men så klart ska det målas en gång till :)

Var även för två timmar sedan och tittade på planlösning för lägenhet. Se vad för något jag ska hålla utskick efter. Men den dagen är nog inte här på länge men jag kan väll få drömma ? Det är jag absolut värd efter förra veckan :)

Av Micaela L-E - 1 juli 2013 06:10

Som rubriken sade, har nu jobbat halva tiden och längtar tills detta är över. För när jag inte vill så är det mer än svårt för mig att gå upp och åka dit. Men om man vill göra ett bra jobb så är det ett måste att vara på jobbet. Jag ska underlätta detta lite grann genom ta med mig mina hörlurar, så har jag musik i mina öron medan jag gör jobbet. Så nu ska jag göra mig iordning. Mat eller frukost har jag ej så det blir äta någonstans

Ovido - Quiz & Flashcards