Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Micaela L-E - 15 juli 2013 19:36

Dagen börja med att jag jobba; såklart, men nu är jag inne på min sista vecka och jag har typ inget jobb kvar ! :) men under tiden jag var där och jag träffa jossan så värderade en mäklare mitt hus tillsammans med mina föräldrar. 450 000 kr är det värderat till. Inte dåligt tycker jag :) men nu när jag fick komma hem är jag förbjuden att stöka ner, flytta på saker, ska ha det fint och städat i minst en vecka.. mina föräldrars order.. jag säger bara lycka till, :) mina föräldrar har tagit hit ett antal blommor som jag måste vattna :/ ett par nya gardiner och lite till. Också förbjuden att röra. Så denna veckan ser jag allt detta som en intressant lek :)

Samt förut besökte jag mormor och morfar, men tydligen var de på vift så får försöka fånga dem senare i veckan. Eftersom jag blir arbetslös nästa vecka behöver jag prata med morfar om ett par saker innan dess.

Ovido - Quiz & Flashcards