Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Micaela L-E - 16 juli 2013 20:36

Jag jobba, var hos mina föräldrar och börja fixa serien House så jag kan se den, sen stack till mina morföräldrar. Snackade lite försäkringskasse frågor och sådant med dem. Kom hem till mina föräldrar igen, hmm blev lite fundersam då :) men jag stack därifrån ganska snabbt. Får vänta med serien tills i morgon, resten med :p så nu är jag hemma. Gjorde lite träning och sitter och funderar på om jag ska äta vindruvor eller persika ikväll. Har en full chips påse och pringles i skafferiet och glass i frysen men det låter inte läskande. Men nu ska jag fortsätta min kväll, så klart så har jag stökat ner på de fem minuter jag varit hemma så dags att plocka undan :) men min fråga är nu; vart helsike tog dagen vägen ? :o

Ovido - Quiz & Flashcards