Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Micaela L-E - 13 juli 2013 20:04

Bada på stora mellby förut med Jossan, Häger, Jocke och Emma. Helt suveränt underbart !! Nu sitter vi hos Jocke och börjar grilla :) kött, korv, chips, drickor, bröd, någon pommes, sallad och mycket mer. Musiken spelar i högtalarna och hunden Luciffer går runt här och slickar på min hand och trevlig :)

Sen i affären förut så hittade jag äntligen mitt namn på coca cola flaska !! Lite felstavat, men ändå ! :) tycker att det är riktigt skoj ;)

Av Micaela L-E - 13 juli 2013 11:38

Skrev inte igår för mycket hände och jag kom inte i säng förrän tre på natten. Mycket roligt hände men först jobbade jag. Srn träffade jossan och vi gick en långpromenad när vi hämtade hennes barn och lämnade dem. Va helt slut körd efter det. Men vi stack ut till donken sen och satte oss gott i solen. Underbart väder igår, hoppas det blir lika underbart idag. För igår tog jag årets första dopp tillsammans med Jossan och Häger. Sedan hämtade vi upp Jocke, sedan Emma och sedan crusa vi lite i stan. Bara hade det allmänt roligt. Men efter som folk antingen var i skövde eller norge någonstans så träffade vi inte på många.
Så kom jag hem och märkte hur snäll mina föräldrar verkligen var mot mig. Så det tog en extra timma innan jag hamnade i sängen..

Men igår trodde jag att jag skulle få sova ut.. men nejdå.. pappa ringde kl nio i morses och väckte mig.. nu är han här och fixar hålet i badrummet.. i morgon kommer ingen innanför min dörr !!! Jag kommer låsa in mig !! Men idag är det redan försent så jag hittar nog vägen upp ur soffan idag när jag vaknar till och något händer :)

Ovido - Quiz & Flashcards