Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Micaela L-E - 3 augusti 2013 17:03

Fy det är 30 grader, varmt och kvavt är ingen bra kombenation alltså. Hela jag känns kletig så längtar till en dusch senare.

Men på tisdag kommer det folk igen och kollar på huset. Några som inte sett det innan och andra som tittade på det i torsdag men vill komma tillbaka igen. Så eftersom mina föräldrar inte kan hjälpa mig så får jag hålla mitt lilla hus rent. Sen även på måndag ska jag kika på en annan lägenhet som ser ganska bra ut på bilderna.

Allt detta känns för mig att det går för fort samt mycket komplicerat. Så hoppas detta lugnar ner sig snart eller blir klart så jag kan lugna ner mig. Inte konstigt att jag inte klarar ett jobb nu när jag har massa annat igång. Men nästa vecka ska jag till vänersborg och börja där och just nu längtar jag dit !

Ovido - Quiz & Flashcards