Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Micaela L-E - 21 augusti 2013 21:55

Usch jag avskyr att vara rödhårig. Men ändå inte.. var på vårdcentralen idag och kollade på några födelsemärken men dem var helt lugna :) vem skulle inte bli lite orolig när man kliar sönder dem ? :) men samtidigt pratade jag och läkaren lite om vanligt prat om rödhårigs hud. Jag hittade inga bra saker om det så om någon vill byta hudtyp och inte hårfärgen så är jag på ! :) för min hårfärg älskar jag ! :)

Men annars idag så hade jag samhällskunskap och kom hem ifrån det ungefär för en timma sedan. Eftersom jag slutar så sent så är jag ganska trött och hungrig efteråt. Men jag har nu ätit och ser nu på tv samt min katt som måste se ett spöke. Hon går runt och morrar samt försöker fånga något x/ knäppis katt jag har.

Men på lektionen så pratade vi mest om kultur samt om oskrivna regler. Sedan så fick vi ett papper, jag kände mig som en knäppis idiot när jag inte förstod den först. Men efter en stund förstod jag den allt :)

Av Micaela L-E - 21 augusti 2013 00:46

Nu ska jag ta och dra mig till sängen, i slutet av denna veckan får jag reda på när jag ska tänkas flytta ifrån detta tråkiga hus. Sista visningen var idag och då var det budgivare 1 som kollade. Om han nu inte lägger ett bud så vinner budgivaren 2 och priset är att köpa mitt lilla hus. Hoppas jag finner en lägenhet att köpa så jag slipper flytta hem igen, både jag, mamma, pappa och brorsan är emot den iden men vad ska man göra ?? Hoppas den lägenheten på lördag är bra :) men nu är min kära katt halvvägs inne i sovrummet och väntar på att jag ska komma så god natt på er alla från oss två ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards