Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Micaela L-E - 29 augusti 2013 23:42

Skrev på kontraktet idag, så nu sitter jag vid surfplattan och börjar tänka på iaf hur balkongen ska se ut. Jag har hittat många gudomligt snygga och praktiska pallar som hade passat !! Men att köpa en pall för över 1000 kronor är lite fär mycket pengar för min del. Så ska leta efter billigare alternativ. Det ser så tråkigt ut med vanliga enkla stolar.. Men jag har iaf tänk klart alla andra rum hur jag vill ha dem, förutom köket som är mina föräldrars del, samt köket kommer få väntas med eftersom budgeten är ganska låg.

Detta känns nu jätte positivt för mig ! Jag är verkligen på rätt väg igen !! :) hoppas denna känslan aldrig försvinner för jag älskar den !! :)

Av Micaela L-E - 29 augusti 2013 15:24

Då var huset fortfarande till salu och jag ska strax åka till stan för att skriva på kontrakt för den nya lägenheten. Undrar hur detta kommer sluta ?? :o för nu blev allt krångligt i mitt lilla huvud..

Ovido - Quiz & Flashcards